نان سویا

نان سویا

نان سویا مناسب برای رژیم کتوژنیک وگان

پروتئین بار به سبک معنا

ghazal

نان کامل سویا

رژیم کتوژنیک وگان ، یکی از محبوب ترین رژیم های لاغری و تغذیه است . در این رژیم مصرف کربو هیدرات محدود شده و تاکید بر مصرف پروتئین و چربی های سالم است .

در این رژیم نمی توان از کربوهیدرات زیاد مثل نان یا برنج استفاده کرد . پیشنهاد ویژه ما مصرف نان سویا ست .  

نان سویا یکی از بهترین و کامل ترین وعده های غذایی ست . سویا سرشار از پروتئین است و مصرف این نان خوشمزه می تواند درصدی از میزان پروتئین مصرفی روزانه را تامین کند. 

مواد لازم برای نان سویا

 

آرد سویا : 2 پیمانه 

خمیر مایه : یک قاشق غذا خوری

شکر : یک قاشق غذا خوری

روغن زیتون : 3 قاشق غذا خوری

نمک : به میزان لازم 

آب ولرم : یک پیمانه 

تخم مرغ : 1 عدد (در صورتیکه وگان هستید تخم مرغ را حذف کنید و از پودر جایگزین تخم مرغ استفاده کنید )

طرز تهیه نان سویا

 

در ابتدا آب ولرم را با شکر و خمیر مایه مخلوط کنید . اجازه دهید حدود بیست دقیقه استراحت کند تا خمیر مایع عمل کند . 

 آرد سویای الک شده ، نمک و تخم مرغ (یا جایگزین تخم مرغ وگان ) را با هم مخلوط کنید . 

خمیر مایع را اضافه کنید و خوب ورز دهید تا خمیر نرمی بدست آید . 

حدود یک ساعت به خمیر استراحت بدهید . 

سپس کف سینی فر کاغذ روغنی انداخته و کمی چرب کنید . خمیر را روی آن پهن کرده و روی آن مقدار کنجد بپاشید . 

خمیر را به مدت بیست دقیقه با حرارت 180 درجه سانتیگراد در فر قرار دهید . 

آگاهانه غذایمان را انتخاب کنیم .

معنا در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *