نشانی وب‌سایت ما  https://maanacenter.ir

حفظ حریم خصوصی

ما خود را متعهد به حفاظت از حریم خصوصی همه بازدیدکنندگان maanacenter.ir می دانیم و به عنوان بخشی از تعهد خود نسبت به حریم خصوصی شما، این بیانیه محرمانگی را تهیه کرده ایم . با ثبت اطلاعات خود در این سایت شما می توانید از اطلاعات سایت استفاده کرده و از محصولات ما خرید کنید . همچنین با ثبت و یا درخواست اطلاعات در این سایت ، شما اجازه می دهید تا اطلاعات ثبت شده بر اساس مفاد این خط مشی جمع آوری و استفاده شود .

اطلاعاتی که ما از شما جمع آوری می کنیم

هنگام استفاده از محصولات سایت و یا دانلود بعضی مطالب از شما خواسته می شود تا اطلاعاتی نظیر نام و جزئیات تماس خود را وارد نمایید .

حفظ حریم خصوصی شما

اطلاعاتی که در اختیار ما قرار می دهید در سرورهای امن ما قرار می گیرد . هر جا که رمز ورودی به شما ارائه شده و یا خود انتخاب کرده اید ، این رمز ورود شما را قادر خواهد ساخت تا به بخش های مشخصی از سایت ما دسترسی داشته باشید ، حفظ و نگهداری از این رمز ورود بر عهده شخص شما خواهد بود . ما از شما می خواهیم تا این رمز عبور را در اختیار هیچ کس قرار ندهید  .

متاسفانه انتقال اطلاعات از طریق اینترنت کاملا امن نیست . علی رغم اینکه ما همه تلاشمان را جهت حفاظت از اطلاعات شخصی شما به کار می گیریم ولی نمی توانیم صد در صد امنیت اطلاعات شما را تضمین کنیم . بنابراین مسئولیت هرگونه انتقال بر عهده شما خواهد بود . با دریافت اطلاعات شما ، ما از روش های سخت گیرانه و امنیتی در جهت تلاش برای جلوگیری از دسترسی غیرمجاز به آن ها استفاده خواهیم کرد . کشورهای خارج از جامعه اقتصادی اروپا همیشه قوانین حفاظت از اطلاعات قوی ندارند . به هر حال ما همیشه برای اطمینان از اینکه اطلاعا ت شما مطابق این خط مشی استفاده شود تلاش خواهیم کرد . مگر در مواردی که قانون ملزم بداند ، ما هیچ بخشی از اطلاعاتی که شما در اختیار ما گذارده اید را در اختیار دیگران نگذاشته ، به فروش نرسانده و توزیع نخواهیم کرد .

IP ها و کوکی ها

ما ممکن است اطلاعات کامپیوتر شما،از جمله آدرس IP ، سیستم عامل و نوع مرورگر را جمع آوری کرده و جهت مدیریت و اهداف بازاریابی مورد استفاده قرار دهیم . این امر شامل داده های آماری درباره الگوها و عملکرد جستجوی شما در اینترنت بوده و نمی تواند هویت شما را تعیین کند .

کوکی ها بسته های کوچک اطلاعاتی هستند که ما روی کامپیوتر شما ذخیره می کنیم . هنگامی که شما وارد سایت ما می شوید سیستم ما کوکی هایی را بروی کامپیوتر شما ذخیره خواهد کرد و مگر اینکه مخالفت خود را به ما اعلام کرده باشید . کوکی ها به دفعات بعدی بازدید از سایت سرعت بیشتری می دهند . شما می توانید با فعال کردن تنظیمات خاص در مرورگر کامپیوتر خود از ذخیره کوکی ها جلوگیری کنید ، در اینصورت ممکن است نتوانید از برخی قابلیت های ویژه سایت ما استفاده نمایید .

امنیت و حفاظت دسترسی و به روزآوری

ما از اقدامات امنیتی استفاده می کنیم تا اطلاعات شما را از دسترسی اشخاص غیر مجاز مصون نگه داریم ، شما این حق را دارید که اطلاعات خود را تغییر داده و بروز کنید . در صورت نیاز به تغییر اطلاعات خود با ما تماس بگیرید .